
TOIMINNAN BRÄNDÄYS
Uusi Kala-Lapin brändikäsikirja avaa yrityksen tavoitteet ja kasvun linjaukset. Tuoteperhepaketit ja uudistuvat markkinointimateriaalit laajenevat tarpeiden ja suuntautumisen mukaan niin suomeen kuin kansainvälisesti.


MESSUNÄKYVYYS
Kala-Lappi on ahkera myös messuilla, ja siksi meille on erityisen tärkeää valmistaa erottuvaa sekä huomiota herättävää messumateriaalia. Messuosastoissa tausta on osa yrtysilmettä ja siten myös pääsanomaa. Osaston yleinen selkeys ja ensivaikutelma houkuttelee myös enemmän kävijöitä.

IDEOITA JA VISIOITA
Ideoimme Kala-Lapille elämyksiä tuottavan sisääntuloaulan. Ratkaisussa pienellä työllä ja vaivalla saatiin aikaiseksi sellaista, mitä ei heti tule vastaan. Uusittu aula tulee erottumaan edukseen muistoina ja kokemuksena kaikille uusille ja jo käynneillekin kävijöille.